تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی سامانه بارشی اخیر به بخش کشاورزی خراسان‌رضوی تاکنون (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از ۳ هزار نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان رضوی دچار حادثه شدند انگیزه ۲ معتاد برای قتل هولناک مرد ۶۰ ساله در مشهد چه بود؟ + عکس
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش: پدر و مادرها کلاس‌هایی که معلم ندارند را اطلاع دهند | آغاز فاز جدید رتبه‌بندی از پایان آبان

  • کد خبر: ۱۹۱۹۳۵
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
وزیر آموزش و پرورش: پدر و مادرها کلاس‌هایی که معلم ندارند را اطلاع دهند | آغاز فاز جدید رتبه‌بندی از پایان آبان
وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر کلاس درسی بدون معلم است، والدین در پیام‌رسان شاد اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت موضوع پیگیری و برطرف شود.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا مراد صحرایی در گفت‌وگویی اعلام کرد: والدین می‌توانند اگر فرزندانشان در کلاس درس معلم ندارند، برای پیگیری سریع نام استان، شهر یا روستا و مدرسه، مقطع و کلاس فرزند را به آی دی ravabetomomi1402@ در پیام‌رسان شاد اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت موضوع پیگیری و برطرف شود. 

وی همچنین افزود: گزارشی از کلاس‌های درس خالی از معلم در کل کشور نداریم، توجه داشته باشید که دانشگاه فرهنگیان در سال اول فعالیت، ۲۲هزار نفر دانشجو جذب کرد، اما در سال‌های بعد این اتفاق نیفتاد و بعد از ۴ سال ورودی آن به ۳هزار نفر کاهش یافت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال‌های گذشته بین دوگانه تأمین و تربیت معلم اختلاف نظر وجود داشت، ادامه داد: این وضعیت باعث کمبود ۷۹هزار معلم شد همچنین تا سال۱۴۰۰ همواره استخدام کمتر از بازنشستگی بود همچنین از سال ۹۴ تا ۱۴۰۲ جمعیت دانش‌آموزان، سه میلیون نفر افزایش یافت همچنین از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ رتبه بندی معلمان آغاز و بسیاری از معلمان بازنشستگی خود را به مدت ۲ سال به تاخیر انداختند و این موارد باعث شد که اول مهر کلاس‌های درس بدون معلم داشته باشیم.

صحرایی با بیان اینکه فاز جدید رتبه‌بندی یعنی مرحله ارتقا از پایان آبان آغاز می‌شود، عنوان کرد: مهر امسال ۲۰۲ هزار معلم نیاز داشتیم که ۷۵ هزار نفر از طریق استخدام و دانشگاه فرهنگیان جذب شدند و بقیه با دعوت به کار معلمان بازنشسته و اضافه کار معلمان شاغل تکمیل شد، با وجود این مسئله امسال میزان بازنشستگی معلمان از میزان پیش‌بینی هم بیشتر شد. اگر دانشگاه فرهنگیان در سال‌های گذشته توسعه می‌یافت، سالانه ۴۰ هزار دانشجو معلم جذب می‌کرد.

به گفته وی، آیین‌نامه جدید رتبه بندی معلم با همراهی معلمان تدوین شده و متناسب با ویژگی‌های شغل معلمی است. با این وجود باید اعتراضات را متناسب با آیین‌نامه پیشین بررسی کنیم براین اساس اعتراضات بررسی و برای آن‌هایی که اعتراض وارد بود، اصلاح احکام هم انجام شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->